16 august 2012

MISTERELE CEAHLAULUI

  Dincolo de măreția peisajului, menită să taie pur si simplu respirația privitorului, Ceahlăul a intrat si a rămas însă in istorie datorita misterelor care il înconjoară. Departe de a a egala prin înălțime alte piscuri din țară, masivul poate fi totuși văzut, in zile senine si in anumite condiții de luminozitate a soarelui, de pe țărmul Marii Negre aflat la aproape 500 de kilometri distanta, sau de pe malul la fel de îndepărtat al Nistrului. La orele răsăritului, deasupra Ceahlăului se produc jocuri de lumini unice si inexplicabile. Localnicii vad deseori apariții misterioase pe cer si descoperă pe pășunile din jur cercuri perfect trasate, pe care le pun pe seama altor ființe din Univers. Cei din vechime considerau muntele ca fiind sălaș al zeului Zalmoxis, iar cei de astăzi spun ca masivul este strabatut de cea mai puternica axa energetica a globului pamântesc.

 

Salasul zeilor comparat cu Muntele Athos

Geograful antic grec, Strabon, povestea in scrierile sale despre muntele sfânt Kogaionon, unde trăia marele preot Zalmoxis, devenit, mai apoi, zeu suprem al dacilor locuitori pe acele meleaguri.Legenda spune ca Dochia, fiica lui Decebal , a ales drept loc de refugiu din calea romanilor același Ceahlău al zeului Zalmoxis. Impresurată de ostile împăratului Traian, ea s-a rugat divinității si  s-a prefăcut in stana de piatra. Stânca Dochiei străjuiește si astăzi masivul, fiind considerata de unii cercetători ca fiind o creatie a mâinii omenești, asemeni Sfinxului.
Marcus Valerius Martialis povesteste despre „muntele cel faimos din tara hyperboreenilor (identificati a fi stramosii nostri daci –n.r.) unde zeii olimpici se legasera cu juramânt in fata altarului cel mare sa lupte contra gigantilor”. La spusele sale se adauga o legenda care circula si azi printre localnicii de la poalele Ceahlaului si care istoriseste ca plaiurile acestuia au fost locuite cândva „de un neam de uriasi, grozav de inalti si de tari, care au fost in cele din urma infrânti de urgia cereasca”. Astazi, pe Ceahlaul zilelor noastre, una din frumusetile naturale admirata cu prisosinta de turisti este locul numit Altarul lui Ghedeon, sau Piatra Lata a lui Ghedeon. Iar numele strabun al Ceahlaului este Pion, sau Peon, cuvânt care provine din greaca veche si care, in traducere, inseamna „casa stâlpului” – cu referire la stâlpii de tip obelisc, pe care anticii ii ridicau ca locuri de inchinare la zei.

 

Holograme ciudate si aparitii luminoase inexplicabile

 Ceahlaul nu se ridica, nici pe departe, la altitudinea altor piscuri muntoase din România sau din tarile vecine. Cu toate acestea, in mod paradoxal, el este singurul masiv care poate fi vazut de la sute de kilometri departare. in anumite conditii atmosferice si de luminozitate solara, piscurile Ceahlaului se zaresc cu o deosebita claritate de pe tarmul Marii Negre si de pe malurile Nistrului. Gheorghe Asachi scria despre acest fenomen inca din anul 1859: „Corabierul de pe Marea Neagra vede piscul cel inalt al acestui munte, de la Capul Mangaliei si pâna la Cetatea Alba. Locuitorul de pe tarmul Nistrului vede soarele apunând dupa masa acestui munte, iar pastorul nomad, dupa ce si-a iernat turmele sale pe câmpiile Bugeacului, se intoarce catre casa având in vedere vârful Pionului, sau Ceahlaului”. Acesta nu este, insa, singurul lucru uimitor care se leaga de existenta masivului muntos. Pe Ceahlau se petrec an de an, cu regularitate, doua fenomene optice inexplicabile. In prima decada a lunii august, sub lumina rasaritului de soare, umbrele vârfurilor Toaca si Piatra Ciobanului formeaza, timp de peste o ora si jumatate, o holograma naturala imensa, având forma unei piramide perfecte. Din acest motiv, fenomenul a fost denumit Umbra Piramidei. Tot in aceeasi perioada a anului si tot la rasaritul soarelui, deasupra vârfului Toaca se produce un fenomen optic care dureaza doar câteva minute si pe care localnicii l-au numit, inca din vechime, Calea Cerului. Practic, deasupra muntelui se formeaza un stâlp de o luminozitate intensa si stranie, care se pierde in imensitatea cerului si care este marginit  de doua benzi intunecate. Unii cercetatori ai respectivelor fenomene sunt de parere ca acestea se datoreaza faptului ca prin Ceahlau, respectiv prin vârful Toaca, trece una din axele energetice ale globului pamântesc.

 

Varful Toaca, o piramida cu baza patrata

   La aceasta teorie trebuie adaugat ca vârful Toaca reprezinta el insusi un mister. Acesta are aspectul unei piramide cu baza patrata, figura considerata a se forma extrem de rar in mod natural. Masuratorile efectuate de specialisti au aratat ca laturile bazei au exact dublul lungimii piramidei lui Keops, din Egipt, iar unghiul pantelor este cu doar 10 grade mai mare decât cel al aceleiasi piramide. Acest lucru ar fi putut fi catalogat doar ca o simpla si intâmplatoare coincidenta, daca la numai 30 de kilometri distanta de Ceahlau nu ar fi fost descoperita celebra cultura Cucuteni, datând din perioada anilor 4.800 îHr. Printre vestigiile scoase la iveala s-au gasit nenumarate obiecte din ceramica, ce aveau imprimate proiectii in plan ale unor piramide cu baza patrata si cu diagonalele perfect trasate. in zilele noastre, localnicii din zona Ceahlaului sunt, frecvent, martori ai unor fenomene inexplicabile cu care deja s-au obisnuit. Tit Tihon este  renumit profesor de matematica in Roman si autor al unor carti de specialitate, deci o persoana  a carui credibilitate poate fi pusa greu la indoiala. Originar din Bicaz, localitate aflata la poalele masivului Ceahlau, el se afla in vizita la parinti si a fost martorul unei aparitii luminoase pe cer, chiar in noaptea revelionului acestui an. Profesorul Tihon a surprins fenomenul cu ajutorul unui telefon mobil dotat cu camera foto, insa imaginea de o calitate extrem de slaba nu le-a permis specialistilor sa stabileasca daca este vorba de un obiect neidentificat aflat in zbor sau de o simpla reflexie optica. Alti localnici declara ca vad deseori fâsii de lumina strabatând padurile Ceahlaului. Calugarii de la Schitul Durau fac afirmații asemănătoare, susținând ca vad, in miez de noapte când se duc la rugăciune, ploi de luminițe albastre pogorându-se deasupra piscurilor muntelui.

Sursa: 2012en.ro

DINOZAURII PITICI DIN TARA HATEGULUI

     În urma unui studiu realizat de un grup de cercetători, s-a demonstrat că, în urmă cu peste 67 milioane de ani, pe teritoriul României au existat dinozauri pitici. 

     Din câte se pare, motivul pentru care specia a avut aceste dimensiuni a fost hrana limitată, urmare a presupunerii că Transilvania in perioada Cretacică era  un arhipelag din Oceanul Tetis,  Marea Mediterană de astăzi. Printre speciile găsite se numără Zalmoxes robustus cu o lungime de 2-3 metri si Zalmoxes shqiperorum (de 4-4,5 metri lungime).

 De asemenea, se consideră că Transilvania era locul ideal pentru dinozaurii pitici, mai ales că aici nu existau dinozauri prădători. Specifice acestei creaturi mici sunt: capul triughiular, ciocul ascuţit si gâtul scurt. Tot aici au mai fost descoperite şi specii precum  Telmatosaurus transsylvanicus (5 metri) si Struthiosaurus transsylvanicus (aproximativ 2,2 metri).

 

Ouăle de dinozaur de la Tuştea:

  Dinozaurii pitici din Depresiunea Haţeg sunt unici în lume, importanţa ştiinţifică şi atractivitatea lor fiind sporită prin descoperirile in aceeaşi arie atât a cuiburilor de dinozauri cu ouă şi embrioni cât şi a unei reptile zburătoare - Hatzegopteryx tambena (in traducere "uriaşul cu aripi din Haţeg”) din grupul pterosaurilor.  "Uriaşul cu aripi" descoperit la Vălioara, in nord-vestul bazinului Haţeg, de asemenea  a trăit la sfârşitul Cretacicului, acum circa 70 milioane de ani şi avea o anvergură a aripilor de aproximativ 12 metri. 

14 august 2012

CONTROLUL MENTAL - PROGRAMAREA MONARCH

 Programarea Monarch este o metodă de control al minţii utilizată de numeroase organizaţii cu scopuri secrete. Aceasta este o continuare a proiectului elaborat de CIA si testat pe civili si militari, MK-ULTRA. Metodele sunt sadice (scopul său este de a traumatiza victima) şi rezultatele sunt oribile: crearea unui sclav cu mintea controlată, care poate fi declanşată oricând pentru a efectua orice acţiune cerută de programator. Tehnica controlului minţii  cuprinde elemente de abuzuri prin rituale satanice (SRA) şi tulburări de personalitate multiplă (MPD), utilizând o combinaţie de psihologie, neuroştiinţe şi ritualuri oculte pentru a crea  sclavi cu o personalitate alter-ego care pot fi manipulaţi prin programare. Sclavii Monarch sunt utilizaţi în domenii cum ar fi sclavia militară, sex şi industria divertismentului de mai multe organizaţii care sunt în legătură cu elita mondială. 

 

Origini

Una dintre cele mai vechi scrieri cu referire la utilizarea ocultismului pentru  manipularea mintii poate  fi găsită în "Cartea egipteană a morţilor". Este o compilaţie de ritualuri, puternic studiată de către societăţile secrete, care descrie metode de tortură şi de intimidare (pentru a crea traumatisme), utilizarea de potiuni (droguri) şi vrăji (hipnotism), în cele din urmă rezultând  sclavia totală a iniţiatului. Alte evenimente care sunt atribuite magiei negre, vrăjitoriei şi posesiei demonice (în cazul în care victima este animată de o forţă exterioară) stau de asemenea la baza programării Monarch. Totusi, in  secolul XX controlul minţii a devenit o ştiinţă, în sensul modern al termenului, în cazul în care mii de subiecţi au fost observaţi sistematic, documentaţi şi experimentaţi. Primele studii metodice privind trauma  bazată pe controlul minţii au fost realizate în lagărele de concentrare naziste de către medicul german Josef Mengele, celebru pentru experimentele umane sordide din  lagărele de concentrare, în special pe gemeni. O parte din munca sa, care este rareori menţionată, este cercetarea sa privind controlul minţii. Cercetările sale au servit ca bază pentru programul  numit MK-ULTRA fiind confiscate de către aliaţi. 

 

MK-ULTRA 

Proiectul MK-ULTRA a fost demarat de la începutul anilor 1950, pană cel puţin la sfârşitul anilor 1960, folosind ca subiecţi de testare cetăţeni americani şi canadieni. Au fost publicate dovezi care indică faptul că proiectul MK-ULTRA a implicat utilizarea de metodologii pentru a manipula  stadiul mental  şi a modifica funcţiile cerebrale, inclusiv prin administrarea mascată de medicamente şi alte substanţe chimice, deprivarea senzorială, izolare şi abuz verbal şi fizic.Cele mai mediatizate experimente realizate de MK-ULTRA a implicat administrarea de LSD pe subiecţi umani nevoluntari, inclusiv angajaţi CIA, personal militar, medici, alţi agenţi guvernamentali, prostituate, bolnavi psihici,  în scopul de a le studia reacţiile. Experimentele care implică electroşocuri violente, tortura fizică, mentală şi de abuz au fost utilizate sistematic pe mai mulţi subiecţi, inclusiv pe copii. Deşi obiectivele admise de proiect au fost de a dezvolta metode de tortură şi interogare pentru a le folosi pe duşmanii ţării, unii istorici au afirmat că proiectul a urmărit să creeze "Candidatul manciurian", programat pentru a efectua diverse acte, cum ar fi asasinate şi alte misiuni sub acoperire. 

MK-ULTRA a fost adus la lumină de diverse comisii, în anii 1970, inclusiv de Comisia Rockefeller din 1975. Deşi se susţine că CIA a oprit astfel de experimente după aceste comisii, unii investigatori  afirmă că proiectul este continuat şi programarea Monarch a devenit succesoarea acestuia.

 

 Programarea Monarch

   Deşi nu a existat niciodată admiterea existenţei programării Monarch, cercetători de frunte au studiat folosirea traumei pe anumiţi subiecţi cu scopul de a-i  controla mental. Unii supravieţuitori, cu ajutorul unor terapeuti, au reuşit să se  "dezamorseze" şi să prezinte detalii îngrozitoare ale tratamentelor la care au fost supuşi. Sclavii Monarch sunt folositi în principal de către organizaţii  pentru a efectua sarcini specifice, fără să  pună la îndoială comenzile, fără să-si  amintească acţiunile lor şi, dacă sunt descoperiti comit suicid în mod automat.  Ei sunt perfecti ca ţapi ispăşitori pentru asasinate la nivel  înalt ( Sirhan Sirhan), candidaţii ideali pentru prostituţie, sclavie şi de productii de filme XXX.

   Programatorii Monarch provoaca traume intense subiecţilor prin utilizarea de electrosocuri, tortura, abuzuri, în scopul de a-i forţa să se disocieze de realitate -o solutie ideala pentru unele persoane atunci când se confruntă cu dureri insuportabile. Capacitatea subiectului de a disocia este o cerinţă majoră şi care este, aparent, cel mai uşor de găsit în copii care provin din familii abuzate mai multe generatii la rand. Disocierea mintală permite crearea de "compartimente" in psihicul subiectului, care pot fi programate şi declanşate la cerere.

 

Originile numelui

  Programarea Monarch este denumită după fluturele monarh - o insectă care îşi începe viaţa cu un stadiu larvar de omidă (reprezentând potenţialul nedezvoltat), un stadiu inactiv de pupă (de programare), şi o metamorfoză spectaculoasă în fluture (sclav Monarch).

 


Metoda de programare

  Subiectul este numit "sclav" de catre programator, care, la rândul său, este perceput ca "maestru" sau "Dumnezeu." Aproximativ 75% sunt de sex feminin deoarece posedă o toleranţă mai mare pentru durere şi au tendinţa de a disocia mai uşor decât bărbaţii. Programatorii Monarch cauta compartimentarea şi separarea psihicului subiectului în multiple alter ego-uri, folosind  o multitudine de tehnici: de abuz şi tortură, inchiderea in în cutii, cuşti, sicrie, etc. (de multe ori, cu o deschidere pentru aer sau un tub de oxigen), legarea cu frânghii, lanţuri, cătuşe,extreme de căldură şi de frig, inclusiv submersie în apă, gheaţă şi produse chimice,  jupuirea straturilor superficiale ale pieli, inţepare, lumina orbitoare, electroşocuri, ingestia forţată a fluidelor din organism (sânge, urină, fecale, carne, etc), spânzurarea în poziţii dureroase, privarea de somn, hrană sau lichide, droguri pentru a crea iluzie, confuzie, amnezie - adesea prin injectare, ingestia de substanţe chimice toxice  pentru a crea durere sau a se inbolnăvi, inclusiv agenţi chimioterapici, membre trase sau dislocate, aplicarea de serpi, paianjeni, larve, şobolani şi alte animale pentru a induce teamă şi dezgust, asfixiere prin sufocare sau inec cu resuscitare imediată, prejudicii sau ameninţări de prejudicierea familiei, ale prietenilor, utilizarea de iluzii si realităti virtuale pentru a-i crea confuzie si a-l face o persoană necredibilă in cazul unei deconspirări etc.

    O dată ce disocierea personalitătii are loc, se creează o "lume internă" si alter ego-urile pot fi  programate folosind instrumente, cum ar fi muzica, filme (mai ales producţiile Disney) şi basmele. Aceste ajutoare audio-vizuale consolidează procesul de programare prin imagini, simboluri, semnificaţii şi concepte, programatorul folosindu-se de ele pentru a declansa alta personalitate. Cele mai comune imagini observate de sclavi sunt copaci, Arborele vieţii cabalistic, bucle infinite, simboluri vechi, panza de paianjen, oglinzi, măşti, castele, labirinturi, demoni, fluturi, iepurasi, ceasuri, roboţi, pantofi si rochii de culoare rosie. Unele din filmele folosite în programarea Monarch includ Vrăjitorul din Oz, Alice in Tara Minunilor, Pinocchio si Frumoasa Adormita. De exemplu, prin vizionarea  Vrăjitorului din Oz este învăţat că "undeva peste curcubeu" este "fericit", este locul unde trebuie să meargă pentru a scăpa de traumele insuportabile la care este supus. 

 

Niveluri de programare

Nivelurile de programare Monarch identificate sunt numite după undele cerebrale  (EEG), asociate cu acestea.

ALPHA - este considerat nivelul de bază, caracterizat prin retenţie de memorie extrem de pronuntată, putere fizică şi acuitate vizuală. Programarea Alpha se realizează prin împărţirea deliberată a personalitătii. In esenţă, cauzează divizarea creierului stânga-dreapta, pentru a permite apoi uniunea programată  de stânga şi de dreapta prin stimularea neuronilor. 

BETA este utilizat ca programare "sexuală" (sclavi). Această programare elimină toate convingerile morale învăţate si stimulează instinctul primitiv, lipsit de inhibitii. Personalitatea "pisică" poate ieşi la acest nivel. Cunoscută ca programarea Kitten, aceasta este tipul cel mai vizibil de programare ale unor celebrităţi de sex feminin, modele, actrite si cantărete care au fost supuse la acest tip de programare.

DELTA este cunoscut ca programarea "criminal"  şi a fost iniţial dezvoltat pentru instruirea agenţilor speciali sau a soldatilor de elită  în operaţiuni sub acoperire. Subiectii sunt lipsiti de teamă şi sunt foarte sistematici pentru îndeplinirea misiunilor. Primesc instrucţiuni de suicid   (de auto-distrugere) la acest nivel.

THETA este programarea "psihica". Subiectii sunt programati pentru a avea abilitati telepatice si psihice mult mai mari.Din cauza limitărilor sale evidente, s-au creat si se folosesc diferite sisteme electronice (bio-implanturi cerebrale) Acestia sunt utilizati în combinaţie cu calculatoare performante şi sisteme sofisticate de urmărire prin satelit.

 

  Multe dintre tehnicile de programare perfectionate in aceste experimente sunt aplicate pe scară largă prin intermediul mass-media. Stirile, filmele, videoclipurile muzicale, reclamele şi emisiunile de televiziune sunt concepute cu ajutorul celor mai avansate tehnici de programare mentală.

 

Bibliografie: Ron Patton-Project Monarch; Ellen P. Lacter-The Relationship Between Mind Control Programming and Ritual Abuse; Ellen P. Lacter - Kinds of Torture Endured in Ritual Abuse and Trauma-Based Mind Control