21 septembrie 2012

VAMPIRISMUL BIOENERGETIC SI PSIHIC


  Vibrand energie, unii oameni aduc confort si liniste in jurul nostru, acestia fiind ori “donatori” de energie ori aproximativ egali din punct de vedere energetic  cu noi. Altii, ne streseaza, ne epuizeaza de energie, debilitandu-ne fizic si psihic, ei  fiind de fapt “vampiri” bioenergetici sau psihici.
 Acestia sunt persoane sarace in resurse energetice care tind sa absoarba energia celorlalti pentru a se echilibra energetic, cauzand extenuarea fizica si psihica sau chiar imbolnavirea inexplicabila a victimelor.  Chiar daca interactiunea cu ei dureaza doar cateva minute, efectele acesteia  pot fi resimtite cateva zile.  

 Cum actioneaza acesti “vampiri” 

    Ati fost vreodata la vreo conferinta si ati ramas fascinati de  orator?  Aceasta persoana care se adreseaza unei  multimi care nu face altceva decat sa o asculte si sa creada  tot ceea  ce spune  este un vampir bioenergetic si psihic.  In aceeasi masura, acelasi  orator poate cadea victima “vampirismului” aceleiasi multimi sau  a altor “vampiri” in alte circumstante; nimeni nu este invincibil. 

   Daca ati mers in vizita la cineva, sau o persoana v-a vizitat, ati simtit  ca sunteti obositi brusc, fara motiv, ca aveti ameteli,  tensiuni musculare, greturi, dureri instantanee de cap sau migrene  desi nu ati consumat nici o picatura de alcool? 

   Transferul de energie poate fi si indirect, de la distanta,  printr-o simpla convorbire telefonica. De cate ori v-ati simtit extenuati dupa o discutie cu o persoana  insistenta, care nu spune nimic interesant ?

Personalitatile “vampirilor”

1. Agresivul: intimidant, domina prin forta fizica, autoritar, cu voce deranjanta, puternica, constant nervos, furios si recalcitrant, vesnic nemultumit. In momentul cand reuseste sa genereze  frica si anxietate in  jurul sau,  va absorbi  energia victimelor. 

2. Victima sau “firavul”: pesimist, intotdeauna cu o expresie faciala ingrijorata, suspina, tremura si plange frecvent, dramatic, vulnerabil,  atrage persoanele care-l  compatimesc. Are un comportament convingator, vorbeste mult, se scuza des si explica repetat acelasi subiect, incercand intotdeauna sa rezolve   probleme cu care nu are nici o conexiune.   

3. Anchetatorul: Critic, ostil, sceptic, sarcastic, manipulator, enervant, perfectionist, vigilent, submineaza moral orice activitate sau intentie, punandu-le intotdeauna sub semnul intrebarii.  Cu cat se fac mai multe eforturi de a-i demonstra contrariul, cu atat i se trimite mai multa energie. 

4. Acuzatorul profesionist: Are intotdeauna  o atitudine de atac, reactioneaza exagerat, si incepe adevarate cruciade in cautarea vinovatilor pentru actiunile pe care el insusi le genereaza. Tinde sa fie agresiv verbal si abuziv, familia sa fiind principala victima. 

5. Regele dramei:  incepe fiecare discutie cu “ Nu stii ce mi s-a intamplat acum!”. Trairile sale sunt intotdeauna la extreme, pozitive sau negative, alimentandu-se din emotiile intense   generate de experientele sale. 

6. Distantul: este captiv in lupta sa interioara, intre temeri si indoieli fara rezolvare. Solitar, pastreaza distanta de frica celor care ar vrea sa se impuna, nu cauta niciodata ajutor, crede ca problemele trebuie sa si le  rezolve sigur. In general, problema sa este generata de o carenta (bani, prieteni, contacte sociale, familie). Nu este niciodata disponibil, nu coopereaza, respinge orice apropiere. Atrage prin personalitatea misterioasa si inaccesibila. 

7. “Moara-stricata” sau vorbaretul:  cu voce puternica, deseori ”ascutita”, egocentric,  incapabil de a asculta si pe altcineva, folosindu-si apropiatii ca spectatori  ai monologurilor sale  interminabile.

   Metode de evitare a “vampirismului” bioenergetic si psihic

   Ideal ar fi sa evitam pe cat posibil persoanele  care ne afecteaza la  nivel psihic si bioenergetic. Daca suntem in imposibilitate de a face acest lucru, atat cristalele de cuart purificate si programate, cat si cristalele de turmalina sunt  la fel de eficiente pentru a preintampina aceasta situatie. 

      Mai exista o metoda care se poate aplica in momentul in care simtim ca suntem atacati: se unesc varfurile degetelor mare si mijlociu de la fiecare mana, intrepatrunzandu-se, la fel ca in imaginea alaturata.








Surse:  Aura Energy for Health, Healing and Balance - Joe H. Slate PhD  ; Energy Vampires -Judith Orloff (Audio CD - Jan 1 2006)

  



4 comentarii:

  1. V-am citit blogul și mă simt îndatorat să vă mulțumesc pentru prețioasele informații redate, așa că vă mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. ai dreptate cu ceea ce ai scris in articol! de multe ori, citind esti tentat sa zici: "povesti!" dar este adevarat, am trecut prin aceasta experienta, persoana ma tinea ca intr-o vraja, nu ma puteam desparti de ea, vorbea vrute si nevrute, iar cand "mi-a dat drumul", dupa vreo o ora de sporovait, am plecat si, pe parcurs ce mergeam spre casa, simteam ca nu o sa mai pot ajunge, nu mai aveam putere, ceva ma "secatuise"! de atunci, am evitat acea persoana - stiu ca imi face rau (nu cred ca isi da seama, asta e sigur...)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut. foarte interesant. Am inteles ca vampirii energetici sunt persoane care nu au avut parte de dragoste. Am avut un sef cu personalitatea 1,3 si 7. Apucaturi comuniste, jignitor, afemeiat, alcoolic si altele din sfera penalului, pe care nu le mentionez aici. genul de om caruia nu-i placea sa vada omul bine dispus. Daca veneai bine dispus la el in birou, se vedea ca nu-i convine si incepea show-ul, in asa fel incat cand ieseai de la el. Mi-am dat seama ca are probleme vechi, din copilarie: La un moment dat, chiar m-am gandit sa il intreb, de fata cu toata lumea: "D-le X-ulescu, nu va suparati ca va intreb, dvs ati avut o copilarie fericita?" M-am gandit ca il fac de toata bafta, si asa era batut de soarta si ii batea si pe cei din jur soarta stand in preajma lui. Nimic nu era bine, de nimic nu era multumit. Genera mobbing pe toata linia si era inconjurat de oameni care generau mobbing. Tipul de om care in loc sa conduca, sa coordoneze si sa comunice, el STAPANESTE...si ATAT. Din pacate destui sunt asa si sunt contraproductivi si nocivi pentru toti cu care intra in contact ca si pentru ei insisi.

    Din cauza interactiunii cu acest sef am devenit eu vampirul cu personalitatea nr.5, pentru familia mea. Incepuse s imi pice parul si sa am probleme cu stomacul.Am zis ca vreau si eu sa traiesc si mi-am dat demisia. Acum sunt din nou ca nou si nu mai vreau sa imi aduc aminte de aceasta experienta nefericita.

    RăspundețiȘtergere