17 martie 2011

TABLITA 13 - CHEILE VIETII SI MORTII



Ascultă, omule, înțelepciunea.
Ascultă Cuvântul care te va umple de Viață.
Ascultă Cuvântul care va alunga intunericul.
Ascultă vocea care va alunga noaptea.
Secrete și înțelepciune am oferit copiilor mei;
Învățătură și putere venite din vechime.
Nu știi că totul se va deschide
Când vei descoperi unicitatea tuturor lucrurilor?
Una vei deveni cu Maeștrii Secretelor,
Cuceritori ai Morții și Maeștrii ai Vieții.
Da, vei afla despre floarea din Amenti
Despre floarea vieții ce strălucește în Săli.
In Spirit vei ajunge în Sălile din Amenti
Si vei aduce înapoi înțelepciunea ce trăiește în Lumină.
Să știi că poarta spre putere e secretă.
Să știi că poarta spre viață trece prin moarte.
Da, prin moarte dar nu așa cum știi tu moartea
Ci o moarte care e viață și care e foc și Lumină.
Dorești să cunoști secretul adânc ascuns?
Privește în sufletul tău unde se află învățătura.
Află că în tine e ascuns secretul, Sursa vieții și a morții.
Ascultă omule, în timp ce-ți împărtășesc secretul,
In timp ce îți revelez secretul celor vechi.
Adânc în inima Pământului se află floarea, Sursa Spiritului
Care ține totul în forma proprie.
Află că Pământul e viu așa cum tu ești viu în propria-ți formă formată.
Floarea Vieții este precum propriul tău loc al Spiritului și curge prin Pământ
Așa precum al tău curge prin forma ta;
Dăruind viață Pământului și copiilor lui, reînnoind Spiritul din formă în formă.
Acesta este Spiritul care este forma corpului tău, modelându-se în propria lui formă.
Află, omule, că forma ta e duală, echilibrată în polaritate deși formată în propria formă.
Află că atunci când Moartea se apropie cu repeziciune de tine,
Acest lucru se întâmplă doar pentru că echilibrul tău este zdruncinat.
Se întâmplă doar pentru că un pol s-a pierdut.
Să știi că secretul vieții din Amenti este secretul refacerii echilibrului polilor.
Tot ceea ce există are formă și trăiește datorita Spiritului vieții din poli.
Nu înțelegi că în sufletul Pământului se află echilibrul tuturor lucrurilor care există
Si au ființă pe suprafața lui?
Sursa Spiritului tău este atrasă din centrul pământului
Căci în forma pe care o ai tu ești una cu Pământul.
Când vei fi învățat să-ți păstrezi echilibrul propriu
Atunci vei atrage echilibrul Pământului.
Vei exista atunci în același timp cu Pământul,
Schimbându-ți forma doar când se va schimba și Pământul.
Nu vei mai cunoaște moartea ci vei fi una cu aceasta planetă,
Păstrându-ți forma până totul va dispărea.
Ascultă, omule, secretul pe care ți-l încredințez
Astfel încât nici tu să nu mai cunoști schimbarea.
Așază-te o oră în fiecare zi cu capul orientat spre locul unde se află polul pozitiv (nord).
In fiecare zi timp de o oră capul tău trebuie să fie îndreptat spre polul negativ (sud).
In timp ce capul e îndreptat spre nord păstrează-ti mintea intre piept și cap.
Iar când capul este îndreptat spre sud, păstrează-ți gândurile intre piept și picioare.
Păstrează-te în echilibru odată la șapte zile iar echilibrul tău va fi mai puternic ca oricând.
Da, dacă ești bătrân, corpul tău se va simți revigorat
Iar puterea ta va deveni ca cea a unui tânăr.
Acesta este secretul știut de Maeștrii prin care țin la distanță Moartea.
Nu uita să urmezi calea pe care ți-am arătat-o, căci atunci când vei fi trecut de 100 de ani
Neglijând-o, vei atrage Moartea.
Ascultă-mi cuvintele și urmează calea.
Păstrează-ți echilibrul și trăiește în viață.
Ascultă-mi vocea, omule.
Ascultă înțelepciunea care te ferește de Moarte.
Când la sfârșitul sarcinii încredințate vei dori să pleci din această viață,
Treci în planul unde Sorii Dimineții trăiesc și ființează ca și Copii ai Luminii.
Treci fără durere și fără regrete în planul unde există Lumina eternă.
Mai întâi întinde-te cu capul spre est.
Așază-ți mâinile suprapuse peste Sursa vieții tale (plexul solar).
Așază-ți conștiința în centrul vieții.
Răsucește-o și desparte-o spre nord și spre sud.
Trimite jumătate spre nord.
Iar cealaltă jumătate spre sud.
Desfă-te din strânsoarea ființei tale
Iar din forma ta scânteia argintie își va lua zborul în sus spre Soarele dimineții,
Pentru a se uni cu Lumina de unde a izvorât.
Acolo va străluci până când dorința se va crea.
Apoi se va întoarce într-un loc și într-o formă.
Află omule că astfel trec marile Suflete după voia lor, dintr-o viață în alta.
La fel se întâmplă și cu Avatarul
Care moare atunci când dorește și trăiește atunci când dorește.
Ascultă omule și soarbe din înțelepciunea mea.
Învață secretul care e Stăpânul Timpului.
Învață cum toți Maeștrii sunt capabili să-ți amintească viețile trecute.
Măreț e secretul dar totuși usor de stăpânit,
Dându-ți astfel posibilitatea de a stăpâni timpul.
Când moartea se va apropia de tine nu te teme, amintește-ți că ești stăpânul Morții.
Relaxează-ți corpul, elimină orice tensiune.
Așază-ți în inimă flacăra Sufletului tău.
Repede apoi îndreaptă-l spre reședința triunghiului.
Așteaptă un moment apoi îndreaptă-te spre tel.
Acesta, țelul tău, este locul dintre sprâncene,
Locul unde memoria vieții trebuie să fie păstrată.
Păstrează aici flacăra, în lăcașul creierului
Până când degetele morții iți vor cuprinde Sufletul.
Astfel când te vei petrece din viață,
Amintirile din acea viață vor trece și ele.
Atunci trecutul va fi unul cu prezentul.
Astfel toate amintirile vor putea fi păstrate.
Vei fi liber de orice regres.
Lucrurile din trecut vor trăi și în prezent.

8 comentarii:

  1. mi s au intamplat lucruri ciudate.pe 21 mai am implinit 66 de ani.eram la Roma intr o tabara de pictura .pe 19 noaptea pe la 2 in timp ce dormeam o colega de camera Andana calinescu ,mi a smuls ceva ca o coarda din spatele capului.am sarit din somn si am inceput sa plang. ea n a zis nimic.m a pandit pana am atipit din nou si iar a incercatsimteam cum a tras de firul acela invizibil.cineva mi a spus prin telepatie ca sunt Maria Titanului.IMI POATE EXPLICA CINEVA CE E CU COARDELE ACELEA PE CARE LE A SCOS?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu citesc doar acum despre Tablite.Corzile (Suletului, cred),exista fiindca eu le-am vazut in vis.In urma cu 30 ani mi-au aparut f.clar in vis dupa ce am invatat rugaciunea.Am gasit unele explicatii pe net care le defineau ca stringuri.

      Ștergere
  2. Nu am intalnit pana acum nimic despre ce spuneti dumneavoastra. Cu certitudine exista doua persoane care stiu ce este acea coarda. Dumneavoastra si colega cu care ati fost la Roma. Cum inteleg ca nu puteti avea o astfel de discutie cu ea, va sfatuiesc sa mergeti si sa faceti o regresie sub hipnoza si veti afla totul de la dumneavoastra.
    Exista in Bucuresti un domn psiholog capabil sa va ajute - Andrei Loiso. Ii gasiti telefonul pe net. Tot acolo veti afla si tot de la dumneavoastra cine este Maria Titanului. Sa nu tratati cu frica intamplarea, dar nici cu indiferenta. Merita sa va readuceti aminte anumite aspecte. Iertati-ma daca gresesc cu acest punct de vedere. Sunteti singura care trebuie sa hotarasca. Eu am spus ce as face eu. Dumnezeu cu noi cu toti! Octavian.

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc.domnule OCTAVIAN,am trait tot felul de intamplari si dupa ce v- am cerut sfatul.problema,sincer, cred ca nu ma priveste numai pe mine ci si Romania si chiar mai mult din moment ce se desfasoara atatea forte si atata efort pentru a ma distruge.sunt zeci de gradati americani care ma contacteaza,imi propun bani ca sa nu vorbesc,pe vremuri chiar papa JEAN PAUL2 stia de existenta mea caci am expus un portret al domniei sale la un concurs de ex-libris cu ocazia aniversarii zilei sale ,invitata de niste artisti polonezi.domnule Octavian ,sa nu credeti ca soarta mea nu e legata de acest pamant romanesc ,caci daca masoneria se straduie disperata sa ma faca sa plec,mi au ucis sotul, mi au trimis copiii sa spele vc uri in strainatate desi i am crescut singura si au facut studii serioase,au trimis un medic din Belgia care m a hartuit 4 ani prin telepatie pana a reusit sa mi afle cifrul si sa stearga subconstientul zicand:,,ei nu te vor putea reface niciodata,acum esti o simpla carcasa.''eram in strainatate. pe teritoriul tarii nu ma pot lovi.apoi a venit la mine la pregatire la franceza o doctorita ginecologa.am primit-o si nu i am luat nici bani.era divortata si i am tinut si copilul. drept rasplata a zis ca am o tumora si m a operat mutilandu ma.apoi m au rapit ,mi au sectionat degetul aratator,si mi au scos in niste eprubete un lichid transparent. m am luptat cu ei si m au anesteziat.credeam ca am sa adorm dar nu.am vazut totul apoi m am trezit in patul meu si nu aveam nici o urma la deget. din ADNul acela l au refacut pe el.caci se sinucisese..a venit la mine sub pretext ca vrea pregatire la franceza ca sa emigreze in belgia si m a amenintat sa tac.l am dat afara.mi e mila de el .a fost fiul meu.dumnezeu sa l ierte dar sa stiti ca nu se poate trece in lumina pe baza de crima.basescu e fiul lui si nepotul lui IHWH. nu cred ca sunt singura care stie. nu sunt nici curva cum zic ei nici orgolioasa, nici egoista. sunt o femeie desteapta dar supernenorocita . lacrimile pe care le am varsat ar umple un ocean.un asfel de om nu poate face rau nici unei muste.religia gnostica spune unele adevaruri.si TOTH

    RăspundețiȘtergere
  4. "Băsescu e nepot al lui YHWH" ?
    Mai degrabă al lui Lucifer ...
    Știați că și Lucifer era inițial înger de lumina deci tot un "copil al luminii" ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu merita Basescu sa-l comparam cu marii initiati ai Atlantidei sau Egiptului ,el poate fi reincarnarea unui fiu al lui Belial din Atlantida cei care urmareau satisfacerea poftelor carnale si obtinerea unor conditii excelente materiale prin inselatorii si minciuna Fii lui Belial nu mai credeau in Dumnezeul unic al universului isi uitase creatorul s-au dedat la satisfacerea poftelor carnale ,manipularea oamenilor mai ales a acelor fiinte numite lucruri, roboti umani, sau sclavi.

      Ștergere
  5. Mari tampenii spuneți aici in aceste comentarii
    Pierduti sunteți
    Indreltati va gândul si purtarea

    RăspundețiȘtergere