17 martie 2011

TABLITA 10 - CHEIA TIMPULUI




Ascultă, omule. Învață din înțelepciunea mea.
Află despre misterele adânc ascunse ale spațiului.
Află despre GÂNDUL ce crește în abis,
Aducând Ordinea și Armonia în spațiu.
Află, omule, că tot ce există ființează doar datorită LEGII.
Cunoaște LEGEA și vei fi liber, nu vei mai fi niciodată înrobit de noapte.
Departe, în spații ciudate, călătorit-am în adâncul abisului timpului,
Până când mi s-a revelat totul.
Să știi că misterul e mister doar când el e învățătură necunoscută omului.
După ce vei  explora toate misterele sufletului,
Învățătura și înțelepciunea îţi vor aparține cu siguranță.
Caută să înveți că TIMPUL este secretul prin care te poți elibera din acest spațiu.
Îndelung căutat-am eu, ÎNȚELEPCIUNE, înțelepciunea;
Si voi continua să caut până la sfârșitul eternității
Căci știu că de-a pururi, se va îndepărta de mine țelul pe care doresc să-l ating.
Chiar și MAEȘTRII CICLURILOR știu că nu și-au atins scopul încă,
Căci în înțelepciunea lor ei știu că ADEVĂRUL se dezvoltă neîncetat.
Odată, într-un timp trecut, m-am adresat Locuitorului.
L-am întrebat despre misterele timpului și spațiului.
I-am adresat întrebarea care clocotea în mine:
Maestre, ce e timpul?
Îmi răspunse apoi, Maestrul:
Află, Thoth, că la început Exista VID și neființă, o neființă fără spațiu și timp.
În aceea neființă a apărut un gând, semnificativ, atotbiruitor,
Care a umplut VIDUL.
Nu exista materie ci doar forța, o mișcare, un vârtej sau vibrație
A gândului semnificativ care a umplut VIDUL.
L-am întrebat pe Maestru:
Acest gând era etern?
Îmi răspunse LOCUITORUL, zicând:
La început, gândul era etern
Iar pentru ca gândul să poată fi etern, trebuia să existe și timp.
Astfel că în gândul atotbiruitor apăru LEGEA TIMPULUI.
Da, timpul care există în toate spațiile, care plutește lin și ritmic
Care se află de-a pururi într-o stare fixă.
Timpul nu se schimbă dar toate lucrurile se schimbă în timp.
Pentru că timpul e forța ce separă evenimentele.
Timpul nu se află în mișcare dar tu te miști în timp
Așa cum conștiința ta se mișcă între evenimente.
Da, prin timp există o existentă UNICA eternă.
Să știi că deși în timp ești despărțit, ești totuși UNUL în toate timpurile existente.
Încetă atunci vocea LOCUITORULUI,
Iar eu plecat-am să meditez asupra timpului.
Căci știam că acele cuvinte erau pline de înțelepciune
Si că ele erau o cale de a explora misterele timpului.
Adesea am reflectat la cuvintele LOCUITORULUI.
Apoi căutat-am să aflu secretul timpului.
Descoperit-am că timpul se mișcă în unghiuri ciudate.
Totuși doar prin linii curbe puteam să sper că voi afla cheia
Ce-mi va permite să am acces la timp-spațiu.
Descoperit-am că doar mișcându-mă în sus iar apoi spre dreapta
Puteam să mă eliberez din timpul mișcării.
Ieșit-am din corp, și m-am deplasat cu mișcări ce m-au schimbat în timp.
Ciudate priveliști am mai văzut în timpul călătoriilor mele,
Multe secrete mi s-au înfățișat.
Da, văzut-am începutul omului, am aflat din trecut că nimic nu e nou.
Caută, omule, să afli calea ce duce prin spații
Care sunt formate în timpul ce va veni.
Nu uita, omule, în timp ce cauți, că Lumina este țelul pe care dorești să-l atingi.
Caută Lumina pe calea ta, iar țelul tău va dura de-a pururi.
Nu-ți lăsa sufletul să se întoarcă spre întuneric.
Sufletul să-ți strălucească, să fii un Soare pe cale.
Află strălucirea nemuritoare, îţi vei găsi întotdeauna Sufletul ascuns în Lumină,
Niciodată înrobit de întuneric, strălucind de-a pururi ca un Soare al Luminii.
Da, chiar dacă e ascuns în întuneric sufletul tău, o scânteie a flăcării adevărate există.
Fii Unu cu cea mai măreață Lumină.
Descoperă în SURSĂ, SFÂRȘITUL țelului tău.
Lumina e viața, căci fără măreața Lumină nimic nu poate exista vreodată.
Află că în toată materia formată, sufletul Luminii există întotdeauna.
Da, chiar dacă e ascunsă în întuneric lumina primordială există întotdeauna.
O dată am stat în SĂLILE DIN AMENTI
Și am ascultat vocea MAEȘTRILOR DIN AMENTI,
Rostind în tonuri ce răsunau în liniștea de acolo, cuvinte atotputernice.
Au cântat cântecul ciclurilor, cuvintele ce deschid calea către dincolo.
Da, am văzut marea cale deschisă și am privit un moment către dincolo.
Văzut-am mișcarea ciclurilor, la fel de imense pe cât putea transmite și gândul SURSEI.
Știut-am atunci că până și Infinitul se mișcă către același final de negândit.
Văzut-am că într-adevăr Cosmosul e Ordine și o parte a unei mișcări care se întinde în tot spațiul,
O parte a unei Ordini a Ordinilor, mișcându-se constant într-o armonie a spațiului.
Văzut-am rotirea ciclurilor ca niște cercuri uriașe pe cer.
Știut-am atunci că tot ceea ce are ființă crește pentru a întâlni o alta ființă
Într-o îndepărtată grupare a spațiului și timpului.
Știut-am atunci că în Cuvinte se află puteri ce deschid planuri ascunse omului.
Că exact în cuvinte stă ascunsă cheia ce va deschide calea spre ce e sus și jos.
Ascultă, omule, acest cuvânt pe care ți-l încredințez.
Folosește-l și vei descoperi puterea din el când îl vei rosti.
Spune cuvântul: “ZIN-URU” și putere vei descoperi în el.
Totuși trebuie să înțelegi că omul este din Lumină și că Lumina este a omului.
Ascultă, omule, despre un mister mai ciudat decât toate câte se află sub Soare.
Află, omule, că tot spațiul e plin de lumi incluse în alte lumi;
Da, una într-alta dar totuși despărțite de Lege.
Pe când mă aflam în căutarea înțelepciunii, am deschis poarta ce LE desparte de om.
Chemat-am din alte planuri ale existenței,
Una care era mai frumoasă decât fiicele oamenilor.
Da, am chemat-o din spațiu, să strălucească la fel ca Lumina în lumea oamenilor.
Folosit-am toba Șarpelui.
Purtat-am roba roșie-aurie.
Pusu-mi-am pe cap coroana de Argint.
În jurul meu un cerc de cinabru strălucea.
Ridicatu-mi-am brațele și am rostit invocația
Ce deschide calea spre planurile de dincolo,
Strigat-am la MAEȘTRII SEMNELOR ce se aflau în căminele lor:
Maeștri ai celor doua orizonturi, cei ce păziți cele trei porți,
Ce stați Unul la dreapta și Unul la stânga în timp ce STEAUA urcă pe tronul său
Și domnește peste semnul lui.
Da, prinț întunecat din ARULU, deschide porțile tărâmului întunecat, ascuns
Și elibereaz-o pe aceea care o ții captivă.
Ascultați la mine, Maeștri întunecați și Maeștri Luminați,
Pe numele voastre secrete vă numesc, nume pe care le știu și le pot pronunța,
Ascultați-mă și supuneți-vă dorinței mele.
Aprins-am apoi cu flacăra cercul din jurul meu și am strigat-o
In planurile-spațiu de dincolo.
Fiică a Luminii întoarce-te din ARULU.
De șapte ori câte șapte ori trecut-am prin foc.
Mâncare nu am mâncat.
Apă nu am băut.
Te chem din ARULU, din tărâmurile din EKERSHEGAL,
Te chem, doamnă a Luminii.
Eliberată era acum de MAEȘTRII nopții,
Liberă să traiască în Lumina Soarelui pământean,
Liberă să traiască ca și copil al Luminii.
Ascultați, copiii mei.
Magia este învățătură și nu e decât Lege.
Nu vă temeți de puterea din voi căci ea se supune Legii ca și stelele de pe cer.
Să știți că fără învățătură înțelepciunea este magică și nu vine din Lege.
Dar să știți că prin învățătură vă puteți apropia și mai mult de un loc în Soare.
Ascultați, copiii mei și urmați-mi învățătura.
Căutați continuu Lumina.
Străluciți în lumea oamenilor, fiți o Lumină ce va străluci printre oameni.
Urmați-mi și însușiți-va magia mea.
Să știți că toata forța e a voastră dacă doriți asta.
Nu vă temeți de calea ce va duce spre învățătură,
Ci, dimpotrivă, luminați calea întunecată.
Lumina îţi aparține, omule, e la îndemâna ta.
Descătușează-te și vei fi liber.
Află că Sufletul tău trăiește în sclavie
Încătușat de temeri care te fac rob.
Deschide ochii și privește măreața LUMINĂ-SOLARĂ.
Nu te teme căci totul iți aparține.
Teama este precum MAESTRUL întunecatului ARULU
Pentru cel ce nu a înfruntat niciodată teama întunericului.
Da, să știi că teama are o existență
Creată de cei care sunt sclavii propriilor temeri.
Eliberați-vă din sclavie, copiii mei, și pășiți în Lumina glorioasei zile.
Nu vă îndreptați niciodată gândurile spre întuneric
Și veți deveni cu siguranță UNA cu Lumina.
Omul nu e decât ce crede el că e, un frate al întunericului sau un copil al Luminii.
Pășiți în Lumină, Copiii mei.
Pășiți pe calea ce duce spre Soare.
Ascultă înțelepciunea mea.
Folosește cuvântul pe care ți l-am încredințat.
Folosește-l și vei găsi cu siguranță putere și înțelepciune și Lumină pentru a păși pe cale.
Caută și descoperă cheia pe care ți-am încredințat-o
Și vei fi de-a pururi un Copil al Luminii.

8 comentarii:

  1. Iti multumesc frumos pentru postare.
    Cu multa consideratie te rog sa elimini greselile gramaticale din lucrare. Aceasta scriere merita maxima aplecare nu?
    Te rog cu multa caldura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu citim pentru a citi greselile gramaticale,citim pentru a intelege ce citim,cred ca puteti trece peste comentarii fara prisos
      Va rog,cu multa caldura...

      Ștergere
    2. nu citim pentru a citi greselile gramaticale,citim pentru a intelege ce citim,cred ca puteti trece peste comentarii fara prisos
      Va rog,cu multa caldura...

      Ștergere
  2. Octavian Zaharia06 mai, 2015

    Indiferent cine a trimis comentariul 1, eu consider ca merita atentia si repet si eu cu multa caldura rugamintea sa eliminati greselile gramaticale din aceasta lucrare unica. Incep comentarii frumoase si e pacat sa se faca pe fondul unui inscris cu greseli. Va rog cu multa caldura....

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos pentru ordonare. S-a meritat. Sunt sigur ca exista persoane cu infinite calitati spirituale care nu stiu sa scrie, dar noi, niste fiinte obisnuite merita sa ne straduim sa nu gresim repetat macar, chiar daca le-am preluat ca atare. Bravo si inca odata multumesc! Iertare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Înțelepciunea si lumina despre care citim pe tablite se dobandesc prin munca, studiu, deci, implicit, rigurozitate in exprimare. Internetul petmite i lusiv "autocirect"-ul pentru limba romana. Respectand limba romana, ne respectam tara, ne respectam pe noi, pe cititori si transmitem intelepciune si lumina lectorilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este necesar nimic sa fie corect gramatical
      Si asa cuvintele de aici, din tăblițe sunt deosebit de ...aproape imposibil de depasit in înțelegere

      Ștergere
  5. Scuze: ...permite inclusiv "autocorect"-ul. Uite, chiar si eu am gresit. Errare humanum est. Perseverare diabolicum.

    RăspundețiȘtergere